close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך הפכו משלוחי אוכל לפופולאריים יותר בתקופה הקורונה

מערכת שורשט כסליו, תשפא25/11/2020

תקופת הקורונה הביאה טרנד חדש- משלוחי מזון עד הבית...

תגיות:

התקופה האחרונה שאיתה כולנו מתמודדים, שלמעשה נמשכת כבר לא מעט חודשים, מביאה איתה אינספור אתגרים שאנחנו מרגישים בכל תחום ועניין. אחד מהשינויים המשמעותיים ביותר שהתחרשו לאחרונה, זו העובדה שכל המסעדות סגורות, ועבור מי שרגיל לאכול בחוץ מידי פעם, זה לא פחות מאסון. זה לא משנה אם לרוב אתם יוצאים לאכול בחוץ במהלך יום העבודה או שפעם-פעמיים בשבוע אתם אוהבים ללכת לארוחה עסקית עם חברים. מה שבטוח זה שלא פשוט להתמודד עם השינוי הזה, ובסופו של דבר, הטעמים האהובים חסרים לכולנו. זה בדיוק היה המצע שעליו פורחים המשלוחים השונים של wolt בכל אזור המרכז, כי האמת היא,

שזה פשוט להיט. מי אמר שצריך לוותר על האוכל הטעים שכולנו אוהבים? אם כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס ל wolt- ולהזמין אוכל, ברור שכולנו נרצה לעשות זאת לפחות כמה פעמים בחודש.

Wolt – למה זה כל כך מוצלח?

בעבר מסעדות שעשו משלוחים עבדו בשיטה הרבה פחות יעילה ולכן גם לא כל מערך השליחויות של כל מסעדה היה טוב. כלומר, המסעדות היו פונות אל שליחים או אפילו מעסיקות אותם, וכך יצא שחלק מהשליחים היו טובים ואילו אחרים לא. לעומת זאת, עם wolt הכול שונה. המסעדות עצמן נהנות כי הן לא צריכות להתעסק בהעסקת השליחים ובכל העניין הזה, ואילו הלקוח יוצא מרוצה כי תמיד המשלוחים מגיעים בזמן ובצורה מסודרת. השליחים עצמם עובדים מתי שהם רוצים, איך שהם רוצים ואיפה שהם רוצים, מה שנותן לכולם חופש הרבה יותר גדול. מ wolt אנחנו יכולים להזמין בכל רגע נתון אוכל מכל המסעדות הפתוחות באזור, כך שברור מדוע זה משהו שאי אפשר לוותר עליו אחרי שמתרגלים. תקופת הקורונה גורמת לכך שאנחנו מבלים הרבה יותר שעות בבית עם הילדים, מה שמוביל גם לכך שאנחנו מבשלים יותר. עם זאת, בשלב מסוים כולם מתעייפים מהעניין ולכן ברור מדוע הזמנת משלוח טעים יכול להוות פתרון נהדר.

האם זה עולה הרבה ואיך נותנים טיפ לשליח?

מwolt- אתם יכולים להזמין לא רק המבורגר או פיצה, אלא גם אלף ואחת מנות אחרות. מה שכן, אם אתם חוששים שזה יעלה את ההוצאות החודשיות שלכם בהקשר של מזון, אתם כנראה צודקים. להזמין אוכל מבחוץ זה תמיד יותר יקר מאשר להכין הכול לבד, אך מצד שני, זה גם הרבה יותר נוח ולכן לא כדאי לוותר על כך מידי פעם. את הטיפ לשליח תוכלו להכניס כבר להזמנה שאתם מבצעים דרך wolt, מה שאומר שגם אם אין לכם כסף קטן, אתם לא באמת צריכים לחשוש מהעניין. מדובר על להיט גדול שיישאר כאן ללוות אותנו גם הרבה אחרי תקופת הקורונה, אז למה שלא תצטרפו לבילוי הנפלא הזה גם אתם?

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה